Cégünk szerviz részlege alapvetően saját gyártmányaink és az általunk forgalomba helyezett berendezések javításával foglalkozik. A nem általunk gyártott / forgalomba helyezett berendezések javítását csak szabad kapacitásaink függvényében tudjuk vállalni. Megértésüket köszönjük.

Gép megnevezése *
Fill out this field
Gép gyártója és típusa *
Fill out this field
Gyártási szám (ha ismert)
Fill out this field
Hibaleírás *
Fill out this field
Cégnév *
Fill out this field
Cím *
Fill out this field
e-mail cím *
Adjunk meg egy valós e-mail-címet.
Telefonszám *
Fill out this field
Válassza ki a javítás helyszínét
Select an option
Megjegyzés
Fill out this field
You need to agree with the terms to proceed
You need to agree with the terms to proceed
19 + 4 = ?
Enter the equation result to proceed

Szerviz költségek, feltételek:

  • Kiszállási díj 120 HUF / km + Áfa 1 fő esetén, minden további személy esetén + 60 HUF / km + Áfa. A díjakat oda-vissza kell számítani telephelyünk és a cím között.
  • Minimálisan felszámított kiszállási díj 10.000 HUF + Áfa / alkalom / 1 fő esetén, minden további személy esetén + 5.000 HUF / fő + Áfa
  • Szerviz óradíj 7.000 HUF / óra / fő + Áfa (minden legalább 10 perccel megkezdett óra felszámításra kerül)
  • Minimálisan felszámításra kerülő szerviz költség 15.000 HUF + Áfa / alkalom
  • A kiszállási díj abban az esetben is felszámításra kerül, ha a hiba elhárul mire a szerelő az ügyfélhez ér, de az ügyfél írásban nem mondja le a megrendelt munkát mielőtt a kiszállás elkezdődik.
  • Műhelygaranciás gépek esetén a kiszállási díj a garanciális időn belül is felszámításra kerül.
  • Garanciális időn belül amennyiben a javítás közben kiderül, hogy a hiba nem garanciális jellegű, a kiszállási díj és a javítási díj is felszámításra kerül.
  • Folyamatban lévő, de be nem fejezett javítás esetén, amennyiben az ügyfél a javítást mással fejezteti be, az elvégzett munka kiszámlázásra kerül.
  • A szerviz óradíj a bevizsgálás időtartama alapján és a kiszállási költség abban az esetben is felszámításra kerül, ha az ügyfél a javítást nem kéri, mert a berendezés műszaki állapota miatt a javítási költség túl magas lenne a gép aktuális értékéhez viszonyítva (“nem éri meg javítani”).
  • Kiszállást csak megfelelően és hiánytalanul kitöltött bejelentő lap alapján indítunk.
Menü